Drążki do podciągania

Filtry
Gotowe
Nie znaleziono produktów, których szukasz.

Drążki Thorn Fit umożliwiają rozwój mięśni w górnej części ciała poprzez podciąganie. Warto zauważyć, że trening ten nie musi być monotonny. W jego trakcie można zastosować różne techniki podciągania, dodatkowe obciążenie lub inne akcesoria dostępne w ofercie sklepu Thorn Fit, takie jak Core STS, lub obręcze gimnastyczne. Warte uwagi są także ochraniacze dłoni, ale i gumy superband. Warto zwrócić również uwagę na modele, które mają możliwość rozbudowania o kolejne części. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty profesjonalnego sprzętu do ćwiczeń oraz drążków do podciągania w domu. Gwarantujemy fachowe doradztwo i szybką obsługę, a także wysokiej jakości i bezpieczny sprzęt sportowy.

Drążki do podciągania w domu

Drążki to przyrządy do ćwiczeń, które można w łatwy sposób zamontować w dowolnym pomieszczeniu. Ich popularność wynika również z tego, że mają stosunkowo niewielkie rozmiary oraz przystępną cenę. Drążki do podciągania do domu obecnie wykonywane są z dobrej jakości materiałów, co sprawia, że są trwałe i łatwe w utrzymaniu. Można je wszechstronnie wykorzystywać, ale najlepiej jednak sprawdzą się do ćwiczeń górnych partii ciała. Dzięki ćwiczeniom na drążku można przede wszystkim kształtować i wzmacniać mięśnie brzucha, ramion czy grzbietu.

Drążki do podciągania – profesjonalne konstrukcje RIG&RACK

Sprzęt sportowy ze sklepu internetowego Thorn Fit doskonale uzupełni wyposażenie każdej profesjonalnej siłowni, jak i domowej. Ciekawą propozycją dla wielu pasjonatów aktywności fizycznej są dostępne w naszej ofercie konstrukcje RIG&RACK. Doskonale sprawdzają się one podczas wykonywania ćwiczeń wzmacniających mięśnie i kręgosłup, a także do zachowania smukłej sylwetki. Co więcej, na drążku można wykonywać wiele ćwiczeń przygotowujących, do których należą m.in.: aktywacja łopatek w zwisie, podciąganie negatywne, podciąganie australijskie oraz podciąganie z gumą power band.

Drążki do podciągania na ścianę

Drążek do podciągania na ścianę to bardzo praktyczny i prosty w konstrukcji przyrząd treningowy. Taki sprzęt zamontowany do ściany, umożliwia podciąganie się z szeroko rozstawionymi rękami. Drążek do podciągania pomaga w zwiększeniu mięśni i ich wyrzeźbieniu w okolicach pleców i ramion, a także wzmocnieniu kręgosłupa. Poza tym, drążek do podciągania jest bardzo wszechstronnym narzędziem, które można wykorzystać także na wiele innych sposobów, na przykład do wykonywania wznosów nóg, czy odwróconych brzuszków, umożliwiając tym samym ćwiczenie mięśni w pozostałych częściach ciała.

Jak ćwiczyć na drążku?

Ćwiczenia, jakie możemy wykonywać na drążku do podciągania to m.in. brzuszki. Można je też podzielić ze względu na sposób chwytu danego ćwiczenia. Podciąganie nachwytem wzmocni nasze mięśnie grzbietu i ramion, w przypadku podchwytu ramion, głównie bicepsów oraz klatki piersiowej, natomiast podciąganie chwytem neutralnym pomoże w kształtowaniu mięśni ramion oraz grzbietu. W budowaniu mięśni pleców, najlepsze efekty uzyskasz w przypadku podciągania nachwytem z szerokim rozstawem dłoni. Warto wiedzieć, że wykonywanie ćwiczeń na drążku nie należy do najłatwiejszych elementów treningu. Początkowo może być trudno wykonać nawet kilka powtórzeń, dlatego też rozpoczynając swoją przygodę z treningiem na drążku do podciągania, warto jedynie zawisnąć na nim, angażując przy tym mięśnie grzbietu i ramion. Bardzo ważne przy podciąganiu się na drążku jest odpowiednie oddychanie wykonaniu — wydech- przed podciągnięciem bierzemy głęboki wdech, a po jego wykonaniu — wydech. Bardzo ważna jest także rozgrzewka przed treningiem — w przypadku ćwiczeń na drążku, pomocne będą ćwiczenia rozciągające, wymachy czy krążenia ramion i nadgarstków.