Reklamacje – THORN FIT

REKLAMACJE

W przypadku chęci złożenia reklamacji należy wydrukować i wypełnić poniżej zamieszczony formularz , oraz dołączyć go do odsyłanego produktu.

Formularz reklamacyjny (.doc 45KB)

Reklamowany produkt ze stwierdzoną wadą należy dostarczyć na adres w ciągu 14 dni:

MJST Sp. z o. o.
ul. T. Wendy 15
81-341 GDYNIA

serwis@thornfit.pl
telefon: +48 58 620 00 66

O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniecie Państwo poinformowani w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji, przez co rozumiemy prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny, dowód zakupu oraz przesłane zdjęcia reklamowanej wady produktu na adres: serwis@thornfit.pl
Decyzja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie Państwu przekazana za pośrednictwem poczty elektronicznej na dane zawarte w formularzu reklamacyjnym. 

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) i koszty dostarczenia rzeczy do nas (nie wyższe niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Pocztę Polską).

Towary zakupione na fakturę Vat podlegają możliwości reklamacji w terminie do 12 miesięcy od daty zakupu.

ADRES DO ZWROTÓW i REKLAMACJI:

MJST Sp. z o. o.
ul. T. Wendy 15
81-341 GDYNIA

serwis@thornfit.pl
telefon: +48 58 620 00 66

Nie odbieramy paczek wysłanych do Paczkomatów InPost, oraz przesyłek wysłanych do naszej siedziby za pobraniem.