REKLAMACJE
W przypadku chęci złożenia reklamacji należy wydrukować i wypełnić poniżej zamieszczony formularz , oraz dołączyć go do odsyłanego produktu.
Formularz reklamacyjny (.doc 45KB)
Reklamowany produkt ze stwierdzoną wadą należy dostarczyć na adres w ciągu 14 dni:
MJST Sp. z o. o. – dział reklamacji
ul. T. Wendy 15
81-341 GDYNIA
serwis@thornfit.pl
telefon: +48 698 920 588
O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniecie Państwo poinformowani w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji, przez co rozumiemy prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny, dowód zakupu oraz przesłane zdjęcia reklamowanej wady produktu na adres: serwis@thornfit.pl
Decyzja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie Państwu przekazana za pośrednictwem poczty elektronicznej na dane zawarte w formularzu reklamacyjnym.
Towary zakupione na fakturę Vat podlegają możliwości reklamacji w terminie do 12 miesięcy od daty zakupu.
Nie odbieramy paczek wysłanych do Paczkomatów InPost, oraz przesyłek wysłanych do naszej siedziby za pobraniem.